13 травня 2025 року к.е.н. доцентом кафедри ЕПМ Романушею Юлією було проведено відкрите практичне заняття у форматі проєктної симуляції з дисципліни «Стратегічне управління розвитком команди» для магістрів денної форми здобуття освіти. Було запрошено зав. каф. ЕПМ, д.е.н. проф. Михальченко Г.Г., к.е.н. доц. Атаєву О.А., асист. Гриненко А.Ю. та асист. Арестову Т.В.
Формат роботи: здобувачі вищої освіти працювали у форматі команд маркетологів, які отримали завдання розробити рекламну кампанію до актуального інфоприводу - Дня вишиванки - для обраної ніші бізнесу (кафе, бренд одягу, IT-компанія, косметика, дитячий одяг тощо).
Мета заняття: розвинути навички командної взаємодії в цифровому середовищі, застосовуючи сучасні онлайн-інструменти для спільної креативної роботи, візуального дизайну, генерації текстів, музики та відео.
У ході виконання завдання було використано такі цифрові платформи:
Moodle – постановка завдання та здача результату;
Google Docs – спільна командна робота над планом проєкту, описом, текстами;
ChatGPT – генерація слоганів, текстів, маркетингових ідей;
Canva – створення постів-каруселей, відео для соцмереж;
Suno AI – генерація музичних композицій зі словами до відео;
Runway ML – генерація коротких анімованих відео з зображень або тексту;
Leonardo AI / Ideogram – генерація візуального контенту: фото, ілюстрації, обкладинки
Основні результати роботи:
– розроблено повноцінні концепції рекламних кампаній (слогани, візуал, відео, тексти);
– здобувачі вищої освіти продемонстрували вміння інтегрувати різні цифрові інструменти для реалізації творчих командних завдань;
– в рамках зворотного зв’язку обговорено маркетингові рішення, ефективність комунікації в команді та креативність підходів до подачі національного інфоприводу.
Заняття пройшло у дружній та творчій атмосфері, з активною участю здобувачів освіти, які із захопленням занурилися у командну роботу, генерували ідеї, експериментували з цифровими платформами та презентували свої унікальні проєкти. Такий формат сприяв не лише розвитку практичних навичок, а й підвищенню мотивації, ініціативності та впевненості у застосуванні інновацій у професійній діяльності.