Бахмутський навчально-науковий

професійно-педагогічний інститут


Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

 

31 січня 2025 року на кафедрі економіки підприємств та менеджменту Бахмутського навчально-наукового професійно-педагогічного інституту ХНУ ім. В.Н. Каразіна відбувся круглий стіл «Менеджмент майбутнього: синергія освіти та бізнесу». Модератором заходу була гарант ОПП «Менеджмент адміністративної діяльності, сфери послуг та торгівлі», к.е.н., доцент кафедри ЕПМ Юлія Романуша. Було запрошено на захід у якості стейкхолдела комерційного директора дендропарку м. Кропивницький Олену Борисенко.

Дендропарк – більше, ніж місце для відпочинку Це справжня природна оаза, де кожен сезон має особливі пропозиції для відвідувачів:

  • Зима: головна ялинка міста та ковзанка під відкритим небом – IceDendro.
  • Весна: розквіт 3 мільйонів тюльпанів та інших квітів.
  • Літо: відпочинок з басейном у AQUA DENDRO та атракціони.
  • Осінь: ярмарки та святкові заходи.

Протягом всього року можна завітати до ресторану авторської кухні «Arka» та стрітфуд-закладу «Ловилка».

Отже, дендропарк у Кропивницькому – це багатофункціональний простір для відпочинку та розваг, що пропонує сезонні пропозиції, ярмарки, заходи та послуги закладів харчування. Завдяки активному розвитку інфраструктури, тут є потреба у кваліфікованих фахівцях сфери послуг.

Під час обговорення теми круглого столу визначено перелік професій на які іноді виникає попит у дендропарку:

  • Адміністратори – для координації роботи закладів та організаційних процесів.
  • Івент-менеджери – для планування та проведення заходів.
  • Помічники керівника – для підтримки управлінських функцій.
  • Рекрутери – для пошуку та адаптації персоналу.

Основні питання, які було розглянуто:

1. Кваліфікаційні вимоги: менеджери повинні володіти лідерськими якостями, знати маркетинг, вміти організовувати масові заходи та управляти персоналом.

2. Практика для студентів: у дендропарку іноді виникає необхідність залучення студентів для проходження практик.

3. Покращення програми: рекомендовано посилити дисципліни, що забезпечують розвиток практичних навичок управління у сфері послуг. Зокрема, це можуть бути такі напрямки:

Управління операційними процесами – планування, організація та контроль роботи закладів.

Івент-менеджмент – організація масових заходів та святкових подій.

HR та рекрутинг – пошук, підбір і розвиток персоналу.

Клієнтоорієнтованість і сервіс – управління взаємовідносинами з клієнтами.

Фінансове планування і бюджетування – управління фінансами підприємств сфери послуг.

З метою підвищення залученості роботодавців до організації та реалізації освітнього процесу за освітньою програмою, Оленою Юріївною була запропонована ідея проведення хакатонів, кейс-чемпіонатів або конкурсів бізнес-ідей, спільно з роботодавцями, які будуть оцінювати роботи студентів, нагороджувати найкращих та пропонувати стажування чи працевлаштування переможцям. Це створить додаткову мотивацію для залучення компаній до освітнього процесу.

Висновок Захід визначив ключові компетенції для успішного працевлаштування на управлінські посади: лідерство, комунікабельність, організація подій, володіння цифровими навичками маркетингових комунікацій, управління персоналом і глибоке знання бізнес-процесів у сфері послуг та торгівлі.