Спеціальність 015.37 Професійна освіта
(Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та
харчові технології)
ЩО Я БУДУ ВИВЧАТИ:
- Мікробіологію та фізіологію харчування
- Технологію виробів та організацію підприємств ресторанного господарства
- Технологію та організацію харчових виробництв
- Процеси та апарати харчових виробництв
- Проектування підприємств харчової галузі
- Основи композиції
- Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі
- Методику професійного навчання
- Етику педагогічної діяльності
ЧОМУ Я НАВЧУСЯ:
- Знати наукові основи технологічних процесів харчових виробництв та закономірності фізико-хімічних, біохімічних і мікробіологічних перетворень основних компонентів продовольчої сировини під час технологічного перероблення.
- Знати та розуміти процеси синтезу та метаболізму харчових продуктів, роль нутрієнтів у харчуванні людини.
- Організовувати, контролювати та управляти технологічними процесами переробки продовольчої сировини із застосуванням технічних засобів автоматизації і систем керування.
- Уміти розробляти або удосконалювати технології харчових продуктів функціонального, лікувально-профілактичного призначення відповідно до світових тенденцій розвитку галузі.
- Вміти розробляти проєкти технічних умов і технологічних інструкцій на продукцію харчової галузі.
- Впроваджувати систему якості та безпечності харчових продуктів.
- Визначати відповідність показників якості сировини, напівфабрикатів і готової продукції нормативним вимогам за допомогою сучасних методів аналізу (або контролю).
- Розбиратися у сучасному технічному обладнанні харчових підприємств.
- Підвищувати ефективність виробництва шляхом впровадження конкурентоспроможних технологій, аналізувати стан і динаміку попиту на харчові продукти.
- Впроваджувати сучасні системи менеджменту підприємства.
ДЕ І КИМ Я ЗМОЖУ ПРАЦЮВАТИ:
Завдяки універсальності отриманої освіти випускники можуть обіймати управлінські посади на підприємствах харчової промисловості та освітніх закладах з таких видів діяльності:
- технологічної (головний технолог, інженер-технолог, керівник виробничої лабораторії та лабораторії з контролю виробництва);
- організаційної (головний фахівець, начальник управління, директор з виробництва, начальник чи майстер цеху, завідувач виробництвом, технічний
керівник, начальник виробничого відділу, начальник відділу технічного контролю); - проектно-технологічної (інженер, старший інженер технологічних відділів проектних організацій, головний інженер проєкту);
- інженерно-дослідницької (інженер, старший лаборант, науковий співробітник, молодший науковий співробітник науково-дослідних лабораторій та установ);
- освітньої (викладач професійно-технічного навчального закладу; викладач профільних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах; інструктор виробничого навчання робітників масових професій; майстер виробничого навчання; технолог-наставник; завідувач навчальною лабораторією; старший лаборант з навчального процесу; педагог професійного навчання).
СТРОКИ НАВЧАННЯ:
БАКАЛАВР на основі повної загальної середньої освіти
на 1 курс – 3 роки 10 місяців - денна/заочна
БАКАЛАВР на основі освітньо-кваліфікаційного рівня
молодшого спеціаліста (ступеня молодшого бакалавра)
на 1 курс – 1 рік 10 міяців – денна
2 роки 10 місяців – заочна
МАГІСТР на основі ступеня бакалавра, магістра
на 1 курс – 1 рік 4 місяців – денна/заочна
Бюджетна та контрактна форма навчання